
ARA A PORTADA
Mor el mossèn Manuel Fuentemilla a causa d'una llarga malaltia

- Torna el sol per acabar la setmana

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 06 de novembre de 2020 a les 12:40
Actualitzat el 06 de novembre de 2020 a les 17:53
El mossèn Víctor Manuel Fuentemilla Tarancón va morir ahir dijous, a l'edat de 83 anys, al Taulí, després d'anys de patir una malaltia. Persones del seu entorn asseguren que no ha mort de coronavirus. La cerimònia de comiat se celebrarà avui a les 16.30 h a l'església de Sant Fèlix i serà presidida pel bisbe de Terrassa, Mn. Josep Àngel Saiz Meneses.
[caption id="attachment_158490" align="aligncenter" width="473"]
El mossèn Fuentemilla, en la celebració del seu 60è aniversari com a mossèn, a Sant Fèlix, el passat mes de setembre / CEDIDA[/caption]
Fuentemilla va ser durant anys el mossèn de la parròquia de Sant Vicenç de Jonqueres de la Creu Alta, on va arribar el 1991. Anteriorment havia sigut rector d'una desena de parròquies, com la de la Garriga, d'on procedia en arribar a Sabadell, i les de Santa Perpètua de la Mogoda i Caldes d'Estrac -on va començar la seva activitat pastoral- entre altres.
Al llarg de la seva trajectòria va tenir diferents responsabilitats en el si de l'església. Va ser arxipreste de Sabadell i vicari episcopal del Vallès Occidental. El 2012 va ser nomenat rector del Santuari de la Mare de Déu de la Salut. En jubilar-se, el 2 de setembre del 2015, va estar estretament vinculat a Sant Fèlix, i va ser el promotor de l'Aplec Pasqual, una trobada que agrupa les parròquies de l'arxiprestat sabadellenc.
Manuel Fuentemilla va néixer a Nepas (Sòria), el 19 d'octubre del 1937. Posteriorment va ingressar al Seminari Conciliar de Barcelona i fou ordenat prevere el 18 de setembre del 1960, a la parròquia de Sant Josep Oriol de la capital catalana.

Notícies recomenades
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges
-
Sabadell La gelateria sobre rodes que s'ha comprat una casa a Sabadell
-
Sabadell Queixes de veïns de Gràcia per una "festa urbana" a prop de la Zona Hermètica
-
Sabadell Mor Celestino Sánchez (Celes), històric líder sindicalista sabadellenc
-
Sabadell FOTOS | Can Deu celebra ballant la seva festa major