ARA A PORTADA
Les botigues de Sabadell Comerç Centre ofereixen descomptes als treballadors del Taulí

- El Pla de Mobilitat del Vallès estudiarà construir les estacions del Taulí i Rambla

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 18 de febrer de 2021 a les 16:21
Actualitzat el 18 de febrer de 2021 a les 17:39
L'agrupació de comerciants Sabadell Comerç Centre i el Parc Taulí han arribat a un acord de col·laboració que "ha de beneficiar i enfortir dos dels col·lectius més afectats per la pandèmia", tal com anuncien en un comunicat. A partir d'ara, els professionals de l'hospital gaudiran de "condicions de compra especials" en els 35 negocis adherits a l'entitat comercial.
D'aquesta iniciativa se'n beneficiaran els més de 4.000 professionals de la corporació sanitària, la meitat dels quals resideixen a Sabadell, i els mateixos comerciants, ja que així volen atraure clients. La presidenta del Parc Taulí, Mariona Creus, i el president de Sabadell Comerç Centre, Josep Maria Porta, esperen que aquesta acció sigui la primera d’una estratègia per revitalitzar Sabadell i per donar visibilitat als recursos propis de què disposa la ciutat. També va en la línia que apuntava la presidenta en una entrevista al D.S. d'acostar el Taulí a la ciutat i la ciutat al Taulí.
Aquest acord que beneficia professionals i comerciants també vol ser un reconeixement i agraïment a la seva tasca durant la pandèmia del coronavirus i, alhora, té l'objectiu de facilitar i promoure el compromís de tots els treballadors que ho desitgin amb el comerç de proximitat.
Notícies recomenades
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"
-
Sabadell Veïns de la Concòrdia de Sabadell denuncien la pèrdua setmanal de "milers de litres" d'una bomba d'aigua