ARA A PORTADA
Quin temps farà aquest cap de setmana a Sabadell?

- Sabadell té 10,7 milions de la UE en obres pendents
Publicat el 30 d’abril de 2021 a les 20:20
Actualitzat el 30 d’abril de 2021 a les 20:24
Agafeu els paraigües aquest cap de setmana, perquè comencem el mes de maig amb pluges torrencials i algunes tempestes, a més de temperatures baixes i núvols foscos.
Les temperatures variaran i rondaran els 11 ºC i els 17 ºC el dissabte, mentre que el diumenge baixaran, entre els 10 i 14 ºC. Tot i això, la sensació de fred serà major, a causa de les precipitacions i el vent.
No sortirà i les pluges aniran variant de força. L'hora amb pluges més torrencials serà, per una banda, a les 9 h del dissabte, i per l'altra, a les 13 h de diumenge. Les tempestes apareixeran sobretot el dissabte i, pel que fa al vent, bufarà amb més força que els darrers dies.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Sis mesos d'internament en règim tancat per a un dels menors involucrats en l’aldarull al sud de Sabadell
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"