ARA A PORTADA
Com puc aconseguir les entrades per veure l'Ambaixador Reial a Sabadell?

- "Em van lligar i em van trepitjar el cap": la denúncia d'un jove a la discoteca Waka
Publicat el 08 de desembre de 2021 a les 14:03
Actualitzat el 21 de desembre de 2021 a les 18:28
L'Ambaixador Reial visitarà Sabadell del 26 de desembre fins al 4 de gener. Els infants podran entregar la seva carta al representant de Ses Majestats a la Casa Duran.
Per poder fer-ho, les famílies hauran de demanar entrada amb cita prèvia, tal com es va fer l'any passat, com a mesura de prevenció del coronavirus. L'Ajuntament obrirà les sol·licituds a partir de dijous 9 de desembre a les 10 h a través d'aquest web de Sabadell Comerç Centre.
L'objectiu del control d'aforament és reduir les possibilitats de contagi. En l'edició passada, l'Ambaixador Reial va acollir 18.000 famílies. S'espera que, enguany, la xifra sigui força semblant.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/17/nadal-reis-sabadell-2021/
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"
-
Sabadell El Jovent Republicà del Vallès Occidental renova la Permanent Regional amb dos sabadellencs