ARA A PORTADA
Zones naturals i cultura de Sabadell, pols d’atracció turística
L’atractiu turístic de Sabadell i comarca rep una valoració excel·lent a les plataformes digitals, segons un estudi de la Diputació

- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el 13 d’abril de 2022 a les 20:00
Actualitzat el 13 d’abril de 2022 a les 20:01
Les zones naturals de Sabadell i comarca i l’oferta cultural a la ciutat són els atractius turístics per excel·lència. El nostre territori aprova amb nota. La valoració a les plataformes digitals del Vallès Occidental és d’un 8,17 sobre 10, per sobre de la nota de 2019 i la més alta registrada. Els espais verds, teatres, congressos i festivals són un pol d’atracció turística, segons l’estudi Reputació Turística Online de la Diputació de Barcelona.
De fet, els actius turístics –natura, cultura, comerç i negocis, entre d’altres– estan molt ben valorats (8,95). A banda de la bona nota de les nostres zones verdes (9,05) i la cultura (8,99), el teixit comercial (8,5) també supera la valoració mitjana de la província. “A la comarca es valora molt l’entorn”, exposa Joan Garcia, investigador del Centre d’Estudis Demogràfics (CED) de la UAB.
Però no és l’únic element a tenir en compte. Segons l’expert, el trinomi natura, comerç i oci doten de personalitat una ciutat. No només per atreure visitants, també per viure-hi. I un afegit: “Sabadell té bones comunicacions i això la fa més atractiva no només per visitar-la, també per viure-hi”, explica.
Notícies recomenades
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell El sud espera l’inici de la construcció de la primera residència pública
-
Sabadell Apareix un cartell anònim a Gràcia: "No volem les barraques al barri"