
ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Les fonts d'aigua del Passeig s'instal·laran durant els mesos de juliol i agost
Les fonts d'aigua del Passeig s'instal·laran durant els mesos de juliol i agost

- El barri de Sant Julià celebra la seva Festa Major amb la música com a protagonista

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 08 de juliol de 2022 a les 14:35
Actualitzat el 08 de juliol de 2022 a les 14:36
Les obres del passeig de la plaça Major es troben pràcticament a l'equador del calendari. L'alcaldessa, Marta Farrés, assegura que "queden uns 15 dies com a molt de la part més dura, de paviment". Soroll i pols han sigut les principals queixes dels usuaris i comerciants del Passeig durant el primer mig any de les obres, que van començar el passat 18 de gener.
En la part nord s'ha fet la primera fase, amb la construcció de les instal·lacions d'aigua. Entre aquest mes de juliol i el d'agost quedaran instal·lats físicament tant el pòrtic d'aigua com els 72 brolladors en total que hi haurà en la triple filera de la part nord. Seran fonts de colors amb polsadors de peu perquè els infants puguin jugar. "En pocs dies o setmanes començarem a veure proves d'aigua", avança Farrés.
[caption id="attachment_227042" align="aligncenter" width="1000"]
Les obres del Passeig, aquest divendres / LLUÍS FRANCO[/caption]
Un dels pròxims passos s'accelerà dilluns, 18 de juliol, ja que és quan està previst que arribin les terres que permetran acabar els escocells de la part sud. S'hi està implementant un sistema innovador d'origen anglès que permet que les arrels no vagin cap avall sinó en horitzontal. En el seu conjunt, a la part sud li queda acabar la pavimentació, cosa que està prevista en les pròximes setmanes d'aquest mateix mes.

Notícies recomenades
-
Sabadell Veïns en contra del nou tanatori de Can Gambús: "Per què el fan aquí?"
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell
-
Sabadell Sabadell ja coneix el calendari de festius del 2026
-
Sabadell Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus"