ARA A PORTADA
Tres persones, entre elles un nadó, ateses per un incendi en un habitatge

- El barri de Sant Julià celebra la seva Festa Major amb la música com a protagonista
Publicat el 11 de juliol de 2022 a les 12:37
Actualitzat el 11 de juliol de 2022 a les 17:34
Una dona de 34 anys i el seu nadó de dos mesos van haver de ser atesos el passat divendres per inhalació de fums després que es desencadenés un incendi en un habitatge al passatge del Riu Tort de Sabadell. Els dos van ser traslladats a l'Hospital Taulí amb pronòstic lleu.
A conseqüència del fum, també va haver de ser atès un altre veí de 62 anys que va intentar ajudar en un primer moment a apagar les flames. El foc es va originar passades les 12 del migdia després que comencessin a cremar accidentalment unes cortines de l'habitatge. A la zona s'hi van desplaçar una dotació de Bombers, dues unitats del SEM i una unitat de la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Sis mesos d'internament en règim tancat per a un dels menors involucrats en l’aldarull al sud de Sabadell
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"