ARA A PORTADA
-
Sabadell Els patinets guanyen espai a carrers de vianants de Sabadell: “Un dia hi haurà un accident greu” Marta Ordóñez
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
El control d’insectes i altres plagues s'intensifica a Sabadell
Sabadell
Darrerament, s’està produint un augment de la presència d’insectes i altres plagues arreu
- El control d’insectes i altres plagues s'intensifica a Sabadell
Publicat el
07 d’octubre de 2022 a
les 16:02
Actualitzat el
07 d’octubre de 2022 a les
17:16
Aquest divendres, treballadors municipals i de l’empresa responsable de control de plagues urbanes han realitzat una inspecció de diferents punts de cara a la nova ronda d’intervencions preventives que l’Ajuntament iniciarà la setmana que ve al clavegueram de tota la ciutat. L'actuació busca així reforçar les mesures per garantir al màxim el control d’aquestes espècies.
Darrerament, s’està produint un augment de la presència d’insectes i altres plagues arreu, també a Sabadell. Una situació que fonts municipals atribueixen al canvi climàtic i les altes temperatures que marquen els termòmetres en aquestes dates de l'any.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cinema i teatre, novetats en la celebració del Dia Universal dels Drets dels Infants
-
Sabadell
El comerç busca la fórmula per continuar sent únic
-
Sabadell
FOTOS | Reparen el 'Monument a Campoamor' de Benet Ferrer
-
Sabadell
Sabadell posa el focus en les violències masclistes digitals en el programa del 25N
-
Sabadell
Alumnes de l’institut Ribot i Serra alcen la veu pels retards del transport públic
-
Sabadell
El preu del lloguer continua creixent tot i el topall: 546 euros anuals més que el 2025