
ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Premi a un castellarenc per aconseguir 14 encerts a la 'quiniela'
La papereria Maquineta, al carrer dels Pedrissos de Castellar, ha validat la butlleta de la travessa

- Nomade Vans s’obre camí en el món de les càmpers
Publicat el 10 de gener de 2023 a les 12:21
Actualitzat el 12 de gener de 2023 a les 11:30
La 33a jornada de futbol espanyol ha deixat un premi a Castellar del Vallès. La papereria Maquineta, al carrer dels Pedrissos, ha validat una butlleta d'una travessa amb 14 encerts. És a dir, el participant va preveure totes les victòries, derrotes i empats, però va errar a l'hora de pronosticar el resultat del 'ple al 15', en el partit entre l'Athletic Club i l'Osasuna. El premi ha estat de 42.191 euros.
En aquesta jornada, hi ha hagut dotze persones que han aconseguit els mateixos encerts. Únicament, un participant ha obtingut 15 encerts, per la qual cosa s'ha emportat 1.288.505 euros.

Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès Nausicaa Bonnín, Marta Marco, María Pujalte o Fel Faixedas omplen la temporada de tardor a Castellar
-
Castellar del Vallès El vermut musical escalfa motors abans de la Festa Major a Castellar
-
Castellar del Vallès Polèmica per la pròrroga del contracte del servei de residus a Castellar
-
Castellar del Vallès La Bústia de Castellar: "El fanal té més de vuitanta anys i l'hem de conservar"
-
Castellar del Vallès Dani Coma, molt més que el descobridor de les Macedònia
-
Castellar del Vallès Una trentena de casals i més de 2.000 inscrits en les activitats d'estiu a Castellar