
ARA A PORTADA
Renovaran les escales mecàniques de Torre-romeu amb una inversió de 300.000 euros
Permeten superar un desnivell de 14,81 metres entre els carrers del Llobregat i de Lanós

- Retencions a les principals vies vallesanes
Publicat el 11 d’abril de 2023 a les 18:44
Actualitzat el 12 d’abril de 2023 a les 11:38
L'Ajuntament de Sabadell renovarà les escales mecàniques de Torre-romeu amb una inversió de 308.000 euros. El projecte ha quedat aprovat en la Junta de Govern Local d'aquest dimarts, i ara caldrà licitar-lo i adjudicar-lo abans d'iniciar les obres en els pròxims mesos.
[caption id="attachment_256923" align="aligncenter" width="650"]
Escales mecàniques de Torre-romeu / CEDIDA (AJUNTAMENT)[/caption]
Es tracta d'una escala que té dos trams i permet superar un desnivell de 14,81 metres entre els carrers del Llobregat i de Lanós, i es va construir el 2006 gràcies a la Llei de Barris oer facilitar l'accés al tots els equipaments del barri. Ara es posaran al dia, principalment per adaptar-les a la normativa vigent i millorar-ne la seguretat.
El projecte preveu millorar la fiabilitat del servei amb la substitució d'elements mecànics i elèctrics que es troben al final de la seva vida útil, i renovar els components obsolets per evitar que problemes de subministrament puguin deixar els equips fora de servei.
Les obres també serviran per instal·lar llums LED sota les baranes, que milloraran la seva eficiència energètica. Un sistema de telecomandament permetrà conèixer l'estat de les escales mecàniques en tot moment i de forma remota.

Notícies recomenades
-
Sabadell L’Ajuntament de Sabadell suspèn les activitats a l’aire lliure i Rodalies atura el servei per les pluges intenses
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell La fira d'artesans del Nadal tornarà a Sabadell: FANSA i Ajuntament arriben a un acord