ARA A PORTADA
El Sabadell acomiada la temporada amb opcions d'accedir a la Copa

- El Sabadell acomiada la temporada amb opcions d'accedir a la Copa

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 26 de maig de 2023 a les 20:30
Actualitzat el 26 de maig de 2023 a les 19:08
Amb aires de comiat. Si no fos per les possibilitats matemàtiques d’accedir a la Copa del Rei del Sabadell, l'últim partit de la temporada a la Nova Creu Alta davant Osasuna Promesas (aquest dissabte, 19.30h) podria considerar-se un pur tràmit. El filial navarrès, juntament amb l’Alcoyano i els ja descendits, és un dels pocs equips del grup que no s’hi juga res.
En clau arlequinada, amb la permanència a la butxaca des de fa dues setmanes, apareix l’al·licient extra de la Copa. Què hauria de passar per aconseguir-ho? Molt senzill. El Sabadell necessita de manera ineludible la victòria i a partir d’aquí, esperar la doble ensopegada (empat o derrota) de SD Logroñés i Gimnàstic, ara mateix els dos equips que el superen a la taula. El conjunt de La Rioja rep a un At. Balears que es juga la vida mentre el Nàstic s’enfronta a un Alcoyano lliure de qualsevol perill.
Miki Lladó ho veu factible, però la seva prioritat és “fer un bon partit per acomiadar la temporada davant la nostra gent i esgotarem totes les opcions de la Copa. Guanyar i esperar. Ningú vol perdre, començant per un Osasuna Promesas que serà un rival molt difícil també”, subratlla.
Notícies recomenades
-
Esports Consolidar-se i créixer, els reptes del Sabadell Atlètic després del seu primer any de vida
-
Esports Primer reforç sub-23 del CE Sabadell
-
Esports El CN Sabadell guanya el campionat estatal d'estiu aleví de natació artística
-
Esports David Astals torna al CE Sabadell
-
Esports Concentració de la selecció espanyola al Sabadell Pickleball Club
-
Esports Txell Ferré, a confirmar la bona entrada de cicle al Mundial de Singapur