Acte de presentació de la campanya contra els excrements i pixats al carrer | Aina Torres[/caption]
La iniciativa s’emmarca en un seguit d'accions del govern municipal per promoure campanyes de civisme per mantenir la qualitat dels espais que comparteix la ciutadania i afavorir la convivència. Una mesura similar a la impulsada fa uns mesos per actuar contra el soroll nocturn a Sabadell. La presentació s'ha dut a terme a l’avinguda de Sol i Padrís, on l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, i la regidora de Benestar Animal, Laura Pineda, han explicat les bases d'aquesta proposta. "Hem de fer les coses bé i construir la ciutat entre tots", ha explicat sobre la qüestió Farrés, un dels compromisos durant la campanya a impulsar en els primers cent dies del nou govern local. Es tracta d'un problema que, segons ha manifestat, és present a tots els barris de la ciutat. "Millorant les conductes també millorem la ciutat", ha exposat.
ARA A PORTADA
Els amos de gossos, sota la lupa: s'intensifiquen les sancions per excrements i orins al carrer
Sabadell
El consistori multarà les conductes incíviques que no respectin l’espai públic i dificultin la convivència
- Els amos de gossos, sota la lupa: s'intensifiquen les sancions per excrements i orins al carrer
Publicat el
19 de setembre de 2023 a
les 19:16
Actualitzat el
20 de setembre de 2023 a les
16:02
Passejar per Sabadell i veure un excrement de gos a la via pública és una escena, malauradament, habitual. De fet, aquest tipus de brutícia vinculada a l'incivisme ciutadà era una de les principals preocupacions dels sabadellencs sobre l'espai públic, segons es desprenia de l'enquesta del Diari en el marc del projecte Sabadell 2027, engegat fa uns mesos per aquest mitjà.
Coneixedor d'aquestes queixes freqüents entre els veïns de la ciutat, l’Ajuntament de Sabadell ha decidit posar fil a l'agulla per mirar d'atenuar la problemàtica. El consistori ha presentat aquest dimarts una campanya de civisme amb l’objectiu de sensibilitzar i corresponsabilitzar les persones propietàries de gossos i animals de companyia per mantenir net l’espai públic. Durant el mes d'octubre, les accions se centraran en la conscienciació i sensibilització de la gent. A partir del novembre, començaran les multes. Hi haurà patrulles destinades específicament al compliment de la normativa sobre tinença d'animals.
[caption id="attachment_273265" align="aligncenter" width="700"]
Acte de presentació de la campanya contra els excrements i pixats al carrer | Aina Torres[/caption]
La iniciativa s’emmarca en un seguit d'accions del govern municipal per promoure campanyes de civisme per mantenir la qualitat dels espais que comparteix la ciutadania i afavorir la convivència. Una mesura similar a la impulsada fa uns mesos per actuar contra el soroll nocturn a Sabadell. La presentació s'ha dut a terme a l’avinguda de Sol i Padrís, on l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, i la regidora de Benestar Animal, Laura Pineda, han explicat les bases d'aquesta proposta. "Hem de fer les coses bé i construir la ciutat entre tots", ha explicat sobre la qüestió Farrés, un dels compromisos durant la campanya a impulsar en els primers cent dies del nou govern local. Es tracta d'un problema que, segons ha manifestat, és present a tots els barris de la ciutat. "Millorant les conductes també millorem la ciutat", ha exposat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Acte de presentació de la campanya contra els excrements i pixats al carrer | Aina Torres[/caption]
La iniciativa s’emmarca en un seguit d'accions del govern municipal per promoure campanyes de civisme per mantenir la qualitat dels espais que comparteix la ciutadania i afavorir la convivència. Una mesura similar a la impulsada fa uns mesos per actuar contra el soroll nocturn a Sabadell. La presentació s'ha dut a terme a l’avinguda de Sol i Padrís, on l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, i la regidora de Benestar Animal, Laura Pineda, han explicat les bases d'aquesta proposta. "Hem de fer les coses bé i construir la ciutat entre tots", ha explicat sobre la qüestió Farrés, un dels compromisos durant la campanya a impulsar en els primers cent dies del nou govern local. Es tracta d'un problema que, segons ha manifestat, és present a tots els barris de la ciutat. "Millorant les conductes també millorem la ciutat", ha exposat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Salven la vida a un motorista accidentat en un dels accessos a Sabadell
-
Sabadell
Vivac, escalivada i una muntanya màgica: com Jaume Monmany va portar la Flama del Canigó a Sabadell
-
Sabadell
"No hi ha hagut cap incident seriós": un centenar d'avisos als Bombers per Sant Joan a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Cau un cotxe amb quatre ocupants a les vies del tren al costat de l'Aeroport de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La revetlla de Sant Joan a Sabadell, en imatges
-
Sabadell
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa