
ARA A PORTADA
El forn Centenari amplia serveis a Sabadell: aposta pel maridatge de cava amb pastís
El forn Centenari exporta a Sabadell una tendència que està arrasant a altres països

- Obituaris de Sabadell del 3 d'octubre de 2023
Publicat el 02 d’octubre de 2023 a les 11:44
Actualitzat el 02 d’octubre de 2023 a les 13:29
El forn Centenari, un comerç amb segell sabadellencs, ha ampliat el seu local del passeig de la Plaça Major per oferir més espai a la seva clientela i ha aprofitat per introduir a Sabadell una nova proposta culinària que està arrasant a altres països com Londres: els maridatges de cava amb pastissos.
“No només hem volgut ampliar l’espai de cafeteria, sinó oferir una iniciativa pionera a Sabadell”, explica Eva Fernández, gerent del negoci. “És un tastet que es pot fer a qualsevol hora, les proporcions dels pastissos són fetes perquè no embafin”, afegeix.
A banda, realça la qualitat del cava català. “Hem d’interpretar el lloc on som, defensar el cava català. I, el pastís, també és un producte molt típic del poble català”. De fet, Albert Adrià –germà de Ferran Adrià– va obrir un negoci similar a la capital anglesa, amb una selecció de caves i pastissos.
A Sabadell, a banda de la selecció de caves –la proposta arriba de la mà de Caves Codorniu– també hi ha una petita selecció de vins negres, blancs i rosats, a més del vermut El Polvorón de Codorniu i Aperol Spritz.
El nou espai disposa d’una gamma de cava Ars Collecta de Codorniu i de tres pastissos: Carrot Cake, Lemon Pie i RedVelvet. “Hem fet una proposta de caves i dolços que fan un bon tàndem, però el client pot escollir el que més li vingui de gust”, exposa. Els experts recomanen seguir el suggeriment que es fa, però la degustació és oberta.

Notícies recomenades
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges
-
Sabadell La gelateria sobre rodes que s'ha comprat una casa a Sabadell
-
Sabadell Queixes de veïns de Gràcia per una "festa urbana" a prop de la Zona Hermètica
-
Sabadell Mor Celestino Sánchez (Celes), històric líder sindicalista sabadellenc
-
Sabadell FOTOS | Can Deu celebra ballant la seva festa major