ARA A PORTADA
Cara i creu del Club Natació Sabadell de voleibol abans de l'aturada

- Cara i creu del Club Natació Sabadell de voleibol abans de l'aturada

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 17 de desembre de 2023 a les 12:54
Una de freda i una de calenta en l'última jornada de l'any pels equips sèniors del Club Natació Sabadell de voleibol. El masculí de la Superlliga2 va encaixar una dolorosa derrota (3-2) a Castelló davant el C.V. Mediterráneo. El conjunt nedador va gaudir d'un avantatge de 0-2 i semblava encarrilada una nova victòria, però la reacció local va capgirar el marcador.
En el primer set, l'equilibri va mantenir-se fins al 14-14. A partir d'aquí, l'equip de Roberto Pozzato ha anat agafant distància i s'ha endut el punt per 20-25. En el segon, s'ha repetit el mateix guió: a partir del 16-16, els sabadellencs han millorat la contundència en atac i s'han endut el set per 22-25.
En el tercer set, els locals han començat molt forts, marxant fins al 13-7. Ha reaccionat el Club Natació, igualant a 16 i de fet, ha gaudit d'una pilota de partit amb el 23-24, però no ho ha materialitzat i els de la Plana han reduït diferències amb un ajustat 29-27. La situació anímica ha canviat i el Mediterráneo ha estat intractable en el quart set (25-20).
El partit quedava abocat al tie-break, on s'ha mantingut la bona dinàmica dels locals. El 9-4 així ho confirmava i la resposta sabadellenca ha estat insuficient (11-9). Finalment, s'ha consumat la desfeta per 15-10.
Tot i el regust amarg d'aquesta derrota, l'equip nedador acaba la primera volta en una meritòria cinquena posició, demostrant que pot posar en dificultats a qualsevol rival del grup, essent el que ha puntuat en més partits (9), a excepció dels dos conjunts que disputaran la Copa Príncep. Ara cal agafar forces durant l'aturada nadalenca per encarar la segona volta.
Notícies recomenades
-
Esports CE Sabadell: repàs als fitxatges, renovacions i baixes de l'equip
-
Esports Alta presència de Sabadell a les seleccions nacionals de bàsquet
-
Esports L'Escola Pia, amb "ambició i il·lusió" en el projecte postdescens
-
Esports Joan Soteras es nega a declarar davant la jutgessa
-
Esports Consulta el calendari del CE Sabadell en el seu retorn a 1a RFEF
-
Esports El porter Diego Fuoli, primer fitxatge del CE Sabadell per al retorn a 1a RFEF