ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Sander Ballero, a prop del Real Betis

- Sander Ballero, a prop del Real Betis

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 22 d’abril de 2024 a les 17:07
Actualitzat el 22 d’abril de 2024 a les 17:08
Sander Ballero podria haver jugat ja els seus últims minuts com a jugador del CE Sabadell. El jove migcampista posaria rumb a Sevilla per a jugar al Real Betis, segons ha avançat El Desmarque. D'aquesta manera, el vallesà faria el mateix camí que Sergi Altimira (tot i que el de Cardedeu va passar breument pel Getafe entremig) el passat estiu i vestiria la samarreta dels d'Heliòpolis la pròxima temporada.
Ballero, format al futbol base del Centre d'Esports des d'infantil, va debutar amb el primer equip arlequinat a la darrera jornada de la temporada passada, encara en edat juvenil. Aquest any va fer-se amb un lloc a l'onze amb Gerard Bofill a la banqueta i fins i tot va anotar un gol a l'estadi Johan Cruyff. Amb Óscar Cano també va començar com a titular, però una lesió al menisc el va obligar a passar per quiròfan el passat mes de febrer perdent-se la resta de la temporada.
El migcampista, que acaba contracte aquest estiu, arribaria al Real Betis com a agent lliure per jugar, en principi, amb el filial andalús que es troba lluitant per pujar a Primera Federación. Als seus 19 anys, Sander es trobarà amb dos exarlequinats més a terres andaluses: el mencionat Altimira i Chadi Riad, que va jugar un any al juvenil sabadellenc.
Notícies recomenades
-
Esports Els sabadellencs de Segona Catalana ja coneixen el seu grup per a la 25-26
-
Esports L’OAR Gràcia rebrà el Barça a la Supercopa Catalana
-
Esports El CN Sabadell tanca la seva plantilla per a la 25-26 amb un projecte continuista
-
Esports El CN Sabadell, campió estatal cadet de waterpolo femení
-
Esports Tres ors i dues plates per a la Joventut Atlètica de Sabadell al Campionat de Catalunya sub-20
-
Esports Quadri Liameed reforça el mig del camp del CE Sabadell