Ara a portada
Dennis González denuncia comentaris homòfobs després de proclamar-se campió d'Europa

- Dennis González denuncia comentaris homòfobs després de proclamar-se campió d'Europa

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 13 de juny de 2024 a les 17:51
Actualitzat el 14 de juny de 2024 a les 08:53
El nedador artístic Dennis González ha denunciat al seu compte de Tik Tok un conjunt de comentaris homòfobs rebuts després de proclamar-se campió d'Europa a Belgrad. El rubinenc enumera els missatges que diversos usuaris han deixat a la publicació de Teledeporte on es veu la seva actuació que li va valer l'or al solo tècnic. Entre els comentaris destaquen els de caràcter clarament homòfob en una disciplina on cada vegada més els homes tenen una major participació, però que tradicionalment s'associa a les dones.
Una de les grans precursores i impulsores de la participació dels homes en la natació artística és Emma Garcia. La sabadellenca va ser una de les primeres nedadores a formar part d'un duet mixt i, de fet, és l'actual parella de Dennis González al duet mixt lliure, que també va obtenir l'or a l'Europeu aquest dimecres. En el vídeo, González denuncia els comentaris amb afirmacions com "no sé si estem al segle XXI o al X" i mostra l'esforç i dedicació que suposa ser campió d'Europa en una disciplina tan sacrificada com l'artística.
El nedador rubinenc, no obstant això, afirma que "no m'afecten aquests comentaris" i recomana "no donar bola a aquest tipus de gent, que només busca atenció". Això sí, González admet que "he de donar veu" i que tot i que "a mi no m'importen aquests comentaris, el dia que desanimin a algú a practicar l'artística, sí que m'importaran i no em quedaré callat davant aquestes actituds".
https://www.tiktok.com/@dennisgonzalez.04/video/7379366650040143137?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7380008561956783649
Notícies recomenades
-
Esports L'Astralpool comença el camí per recuperar el títol de lliga
-
Esports L'OAR Gràcia, a fer la primera passa cap a l'ascens
-
Esports El KEIO CN Sabadell tanca l'EuroCup amb un empat davant del Pro Recco (10-10)
-
Esports El CNS Tennis Taula presenta candidatura per acollir les fases d'ascens a la Superdivisió