ARA A PORTADA
Un extreballador roba a la seva empresa 270.000 euros en material informàtic a Terrassa
Van robar 50 Play Station 5, 36 ordinadors i diverses consoles, tauletes, auriculars i monitors

- Acord entre l'empresa sabadellenca B2Brouter i Pimec
Publicat el 18 de juliol de 2024 a les 12:42
Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes de 38 anys com a presumptes autors d'un robatori amb força en una empresa. La investigació va començar després de rebre una denúncia per part de l'empresa afectada informant del robatori d'un gran quantitat de material informàtic del seu magatzem. Concretament, van sostreure 50 Play Station 5, 36 ordinadors i diverses consoles, tauletes, auriculars i monitors per un valor de més de 270.000 euros.
Els investigadors van orientar les seves indagacions cap a un extreballador de l'empresa i un amic d'aquest que, presumptament, van planejar i executar el robatori. Els investigadors van trobar evidències que relacionaven directament els detinguts amb el robatori, incloent-hi adreces IP vàlides i evidències físiques del robatori.
Els dos detinguts van passar a disposició judicial al Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia de Terrassa el dia 9 de juliol de 2024. A hores d’ara, els Mossos d'Esquadra continuen les investigacions per esbrinar si hi ha més implicats en el cas i localitzar el material sostret.
Notícies recomenades
-
Vallès Incendi en una indústria de Rubí
-
Vallès Set detinguts en diversos dispositius a establiments i obres del Vallès Occidental
-
Vallès Els cinc consells dels experts abans d'agafar la bici
-
Vallès "El Vallès és un dels llocs amb més possibilitats de Catalunya per als amants de la bici"
-
Vallès Els plans del cap de setmana a la comarca: què es fa el teu municipi?
-
Vallès MAPA | Així han evolucionat els preus de lloguer en l'últim any al teu municipi