ARA A PORTADA
Castellar recupera la rua de Carnaval per celebrar el 50è aniversari de 'Grease'
El municipi recuperarà la tradicional rua, organitzada pel Grup Il·lusió, el dissabte 26 de febrer
- Aprovades les obres per adequar el nou local d’Acció Social al sud de Sabadell
Publicat el
14 de febrer de 2022 a
les 11:43
Actualitzat el
14 de febrer de 2022 a les
11:48
Castellar té ganes de ballar i no desaprofitarà el Carnaval d'aquest any. El municipi recuperarà la tradicional rua, organitzada pel Grup Il·lusió, el dissabte 26 de febrer. Estarà ambientada en el musical Grease, que enguany compleix el seu cinquantè aniversari de l'estrena. El protagonista de la cita serà una edició més el Rei Carnestoltes.
“Estem molt contents de poder recuperar els actes del Carnaval, i el que volem és fer una celebració molt musical amb el màxim de participants”, apunta la regidora de Cultura, Joana Borrego. La regidora explica que aquesta edició l’esdeveniment no comptarà amb concurs de carrosses i comparses ja que “amb l’actual situació sanitària hem volgut evitar que les associacions de mares i pares, que són les que més participaven del concurs, haguessin de fer trobades preparatòries als centres escolars”.
La convocatòria de la rua s’ha fixat a l'Espai Tolrà per a les 17.30 h amb la sortida prevista mitja hora més tard i l'arribada per a les 20.00 h, aproximadament. El recorregut de la rua serà el següent: Pl. Fàbrica Nova – C. Portugal – C. Alemanya – C. Tarragona – Parada a la Pl. Europa – C. Tarragona – C. Suïssa – C. Barcelona – C. Jaume I – C. Prat de la Riba – Parada carrer Prat de la Riba – C. Catalunya – C. Barcelona – Avinguda Sant Esteve – C. Sant Pere Ullastre – Passeig Tolrà – C. General Boadella – Parada a la Pl. Calissó (zona blava – taxis) - Passeig – C. Pedrissos – Pl. Fàbrica Nova.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Castellar del Vallès
Descobertes a Castellar Vell unes sepultures monumentals de dos magnats del segle X úniques a Catalunya
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Multitudinari Aplec de Castellar Vell amb reivindicació del teixit associatiu
-
Castellar del Vallès
El comerç més antic de Castellar, sis generacions tacats de farina, aigua, sal i llevat des de 1837: "Tant de bo arribar als 200!"
-
Castellar del Vallès
Quin ha de ser el futur de Cal Gorina?
-
Castellar del Vallès
Gairebé 400 quilos de residus recollits en un dia als entorns de Castellar