ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
El foc i la percussió arriben a Castellar
La Triforca tindrà lloc aquest dissabte pels carrers del centre
- El foc i la percussió arriben a Castellar
Publicat el 16 d’abril de 2024 a les 15:27
Castellar es prepara per celebrar La Triforca, un gran espectacle de foc i percussió organitzat pels Diables de Castellar. L'esdeveniment tindrà lloc aquest dissabte, amb foc, espases i forques com a grans protagonistes. La cita servirà per escenificar la història de la Víbria, "una bèstia que l'exèrcit de la mitja lluna va deixar a les muntanyes per atemorir a la població", anuncien des de l'entitat.
La celebració arrencarà a la tarda amb una cercavila pel Casc Antic de la mà de les tabaleres. El recorregut s'iniciarà a l'Era d'en Petasques, poc després de les sis. La comitiva baixarà posteriorment fins a la plaça Major cap a les 20 hores, on es continuarà l'espectacle per a tots els públics.
Com a fi de festa, els Diables han organitzat un sopar popular que tancarà al carrer de Colom a partir de les 22 hores amb música de discjòqueis locals.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Una visita a Montserrat sense sortir del Vallès
-
Castellar del Vallès
Impactant accident al revolt entre Castellar i Sabadell, amb un vehicle bolcat
-
Castellar del Vallès
L'Emili Carles-Tolrà se sotmetrà a una rehabilitació integral
-
Castellar del Vallès
La Montse i el Pepe de l'Stop, 50 anys sent els reis dels regals i les joguines
-
Castellar del Vallès
Demanen 30 anys per un monitor acusat de diversos abusos en una escola de Castellar
-
Castellar del Vallès
Un homenatge a Pere Joan Ventura amb El Gran Wyoming i Georgina Cisquella com a mestres de cerimònies