View this post on Instagram
ARA A PORTADA
Ja se sap quina és la millor tapa de Castellar
Castellar del Vallès
La vuitena edició dels CorreTapa ja té guanyadors
- Ja se sap quina és la millor tapa de Castellar
Publicat el
20 de juny de 2024 a
les 10:31
Castellar va entrar fa dos caps de setmana en el món de les tapes, amb rècord de comensals i tapes servides. La 8a edició del CorreTapa s'ha tancat aquesta amb un acte de cloenda que ha tingut lloc a El Mirador. La trobada ha servit per distingir les millors degustacions d'aquest 2024.
Els premis del jurat han recaigut en "Clipper", de la Pastisseria Muntada, en la categoria de tapa dolça; i en "Bonanza", de Garbanzo Negro en la de tapa salada. Totes dues tapes s'han imposat al "Txanaló" del Txivarri i "El clàssic dels clàssics" d'Andreví Pastissers, que han estat els altres finalistes. El premi del vot popular se l'ha endut el "Mini brioix de tàrtar de salmó" de La Taverna del Gall i la Gallina.
En la cita a El Mirador també s'ha fet l'entrega del val de 60 euros a la guanyadora del sorteig celebrat entre les 1.103 butlletes omplertes -més del doble que l'any passat- amb cinc segells timbrats de diferents tapes participants, que podrà gastar en un dels 35 establiments del CorreTapa 2024.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Ja hi ha data per a l'inici de la campanya dels vals descompte als comerços de Castellar
-
Castellar del Vallès
El poliamor artístic de Víctor Arbelo arriba a Castellar: "Totes les facetes m'enriqueixen"
-
Castellar del Vallès
Més autobusos entre Castellar i Sabadell a la B-124 mentre espera un reasfaltatge integral
-
Castellar del Vallès
Una nova comissaria de Mossos per als municipis del nord de Sabadell?
-
Castellar del Vallès
Millores a les urbanitzacions de Castellar per reduir els talls en el subministrament elèctric
-
Castellar del Vallès
Afectacions a la xarxa viària de Castellar per les obres de reasfaltatge: què implica en el trànsit?