ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Castellar, en mínims històrics de consum municipal d’aigua i electricitat
Són els registres més baixos des que es recullen dades
- Castellar, en mínims històrics de consum municipal d’aigua i electricitat
Publicat el 04 de març de 2025 a les 13:46
En mínims històrics a Castellar. La Regidoria d’Espai Públic i Verd Urbà va registrar el 2024 els nivells més baixos de consum municipal d’aigua potable i electricitat des que l’Ajuntament en va començar a recollir dades, fa una vintena d’anys.
D’una banda, l’ús d’aigua de la xarxa de subministrament es va reduir fins als 42.183 metres cúbics, una disminució del 58% respecte a la mitjana de consum dels darrers cinc anys (2019-2023), que superava els 100.000 metres cúbics, i del 34% en comparació amb l’any anterior.
Aquest descens és resultat, principalment, de l’aplicació de mesures d’estalvi adoptades pel Comitè municipal arran de la situació d’emergència per sequera. A mitjans del 2023 es va eliminar l’ús d’aigua potable de la xarxa per al reg de zones verdes municipals i altres tasques de jardineria, així com per a la neteja viària i dels vehicles d’emergència. Des d’aleshores, aquests serveis es duen a terme exclusivament amb aigua d’origen freàtic procedent de pous no potables i amb aigua regenerada de l’estació depuradora.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Una visita a Montserrat sense sortir del Vallès
-
Castellar del Vallès
Impactant accident al revolt entre Castellar i Sabadell, amb un vehicle bolcat
-
Castellar del Vallès
L'Emili Carles-Tolrà se sotmetrà a una rehabilitació integral
-
Castellar del Vallès
La Montse i el Pepe de l'Stop, 50 anys sent els reis dels regals i les joguines
-
Castellar del Vallès
Demanen 30 anys per un monitor acusat de diversos abusos en una escola de Castellar
-
Castellar del Vallès
Un homenatge a Pere Joan Ventura amb El Gran Wyoming i Georgina Cisquella com a mestres de cerimònies