ARA A PORTADA
-
Escoles que tanquen el curs amb quasi 40 infants més: "La previsió se'n va en orris i els recursos no arriben" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
David Movilla: "Sé com funciona aquest circ. Jo marxo amb la consciència molt tranquil·la" Marc Segarra Rodríguez
-
El Banc Sabadell diu als accionistes que hi ha una "possibilitat molt alta" que el BBVA "desisteixi" de l'opa Redacció
-
Els préstecs de l'ICF a joves per pagar l'entrada del seu primer habitatge es podran sol·licitar a partir del 30 de juny Redacció
-
Castellar, en mínims històrics de consum municipal d’aigua i electricitat
Són els registres més baixos des que es recullen dades

- Castellar, en mínims històrics de consum municipal d’aigua i electricitat
Publicat el 04 de març de 2025 a les 13:46
En mínims històrics a Castellar. La Regidoria d’Espai Públic i Verd Urbà va registrar el 2024 els nivells més baixos de consum municipal d’aigua potable i electricitat des que l’Ajuntament en va començar a recollir dades, fa una vintena d’anys.
D’una banda, l’ús d’aigua de la xarxa de subministrament es va reduir fins als 42.183 metres cúbics, una disminució del 58% respecte a la mitjana de consum dels darrers cinc anys (2019-2023), que superava els 100.000 metres cúbics, i del 34% en comparació amb l’any anterior.
Aquest descens és resultat, principalment, de l’aplicació de mesures d’estalvi adoptades pel Comitè municipal arran de la situació d’emergència per sequera. A mitjans del 2023 es va eliminar l’ús d’aigua potable de la xarxa per al reg de zones verdes municipals i altres tasques de jardineria, així com per a la neteja viària i dels vehicles d’emergència. Des d’aleshores, aquests serveis es duen a terme exclusivament amb aigua d’origen freàtic procedent de pous no potables i amb aigua regenerada de l’estació depuradora.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès Les obres de la nova piscina municipal descoberta de Castellar, en marxa
-
Castellar del Vallès Estiu de cine a la fresca, gastronomia i música en directe a Castellar
-
Castellar del Vallès Tallen el subministrament d'una empresa a Castellar que tenia la llum punxada
-
Castellar del Vallès Oriol Pla, Nausicaa Bonnín o Marta Marco, protagonistes de la temporada cultural a Castellar
-
Castellar del Vallès Un castellarenc presidirà la Federació Catalana de Cineclubs
-
Castellar del Vallès El Puig de la Creu s'omple de propostes per donar la benvinguda a l'estiu