Ara a portada
-
-
Diners El sector tèxtil, dels més afectats per l'aturada elèctrica: "Estàvem en el punt més àlgid d’activitat de la fàbrica” Manel Camps
-
Sabadell FOTOS | Gran homenatge a les accions heroiques dels Mossos: "Gràcies per ser-hi sempre" Redacció
-
-
Sabadell "Gran èxit" dels estudiants de Medicina del Taulí al MIR: i ara, on faran la residència? Sergi Gonzàlez Reginaldo
L’Institut Castellar oferirà un nou grau orientat al sector comercial
La formació de dos anys que ampliarà les opcions del municipi

- Agenda cultural: què pots fer aquest cap de setmana a Sabadell?
Publicat el 20 de març de 2025 a les 17:41
L'Institut Castellar oferirà, a partir del curs vinent, un nou Grau Bàsic d’Activitats Comercials, una formació de dos anys que ampliarà les opcions formatives del municipi i permetrà als joves adquirir coneixements en l’àmbit del comerç.
L’anunci es va fer en el marc de la trobada que la directora dels Serveis Territorials d’Educació del Vallès Occidental, Montserrat Capdevila i la inspectora Anna Isabel Esteban van mantenir a l’Ajuntament amb l’alcaldessa de Castellar del Vallès, Yolanda Rivera, i la tinenta d’alcaldessa i regidora d’Educació, Anna Riera.