ARA A PORTADA
Mor un ciclista en un accident a Castellar
Castellar del Vallès
Els fets han passat a primera hora d'aquest divendres
- Mor un ciclista en un accident a Castellar
Publicat el
28 de març de 2025 a
les 12:26
Actualitzat el
28 de març de 2025 a les
16:03
Accident mortal a l'altura de Can Font, a la carretera de Terrassa. El Servei Català de Trànsit ha informat que aquest divendres al matí s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 21.9 de la C-1415A, a l'altura de Castellar del Vallès. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís pocs minuts després de les nou del matí.
Per causes que encara s’estan investigant, un ciclista ha patit una sortida de via i ha caigut per un barranc i, a conseqüència de l’accident, ha mort. Amb aquesta víctima ja són 38 les persones que han perdut la vida a les carreteres interurbanes catalanes des que va començar l’any.
Arran del sinistre s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats terrestres, l’helicòpter medicalitzat i la unitat conjunta amb Bombers del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
És el segon accident en les últimes setmanes a la zona. Precisament en aquesta mateixa carretera, pocs quilòmetres abans, tres ciclistes van resultar ferits després de ser envestits per un conductor que va donar positiu en el control d'alcoholèmia. Els fets van passar el segon cap de setmana de febrer.
https://www.diaridesabadell.com/2025/02/09/accident-transit-c-1415a-tres-ferits/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Ja hi ha data per a l'inici de la campanya dels vals descompte als comerços de Castellar
-
Castellar del Vallès
El poliamor artístic de Víctor Arbelo arriba a Castellar: "Totes les facetes m'enriqueixen"
-
Castellar del Vallès
Més autobusos entre Castellar i Sabadell a la B-124 mentre espera un reasfaltatge integral
-
Castellar del Vallès
Una nova comissaria de Mossos per als municipis del nord de Sabadell?
-
Castellar del Vallès
Millores a les urbanitzacions de Castellar per reduir els talls en el subministrament elèctric
-
Castellar del Vallès
Afectacions a la xarxa viària de Castellar per les obres de reasfaltatge: què implica en el trànsit?