Els contractes temporals cada cop tenen menys pes a la ciutat. Si més no, les dades bàsiques de contractació de l’Observatori de l’Economia Local del juny així ho reflecteixen. Durant el mes passat, els contractes de menys d’un mes van caure un 30,7% (819 menys). Els d’un a tres mesos també van baixar un 26,2% (253 menys). Així mateix, el descens va ser palès en la contractació de tres a sis mesos amb 9,2% (501 menys). Per tant, si s’agrupen els contractes de menys d’un mes fins als de sis mesos, la davallada ha estat del 26,8%.
El pes de la contractació temporal a Sabadell se situa per sota del total de la província. Amb aquesta evolució, la ciutat està millor posicionada que altres municipis com Manresa, Berga, Igualada, Mataró, Barcelona, Granollers, Vilanova o Sant Feliu de Llobregat. A més, cal destacar que els contractes indefinits han experimentat un lleuger augment d’un 2,5%. En termes genèrics, durant el juny es van formalitzar 5.830 contractes laborals a la ciutat. Aquesta xifra representa un increment d’un 5% respecte el mes anterior. Malgrat això, la dada suposa un descens d’un 16,9% respecte al mateix mes de l’any passat. Per sectors, l’únic que té tendència positiva és el de la construcció que augmenta un 3,2%. En canvi, el sector dels serveis ha caigut un 19,5%.
ARA A PORTADA
- Cinema de muntanya al bell mig de Sabadell
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el
17 de juliol de 2018 a
les 11:29
Actualitzat el
18 de febrer de 2021 a les
12:26
Notícies recomenades
-
Diners
Empresaris i experts analitzaran a Sabadell com afrontar els nous reptes de creixement i competitivitat
-
Diners
Nissan Santienrique inaugura noves instal·lacions a Sabadell
-
Diners
Electra inverteix 600.000 euros en una nova estació de recàrrega a Sant Quirze del Vallès
-
Diners
Ametller Origen reuneix prop de 500 proveïdors per celebrar el seu 25è aniversari
-
Diners
La Cambra reivindica més inversions al Vallès en la nit del reconeixement al talent empresarial
-
Diners
L'economia de la seguretat, un nou horitzó per a les empreses: “El volum d'inversió és capaç de transformar el teixit industrial”