ARA A PORTADA
5 milions d'euros en programes d'ocupació per a persones aturades
- Cremen tres nous contenidors aquest cap de setmana
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el
22 de febrer de 2019 a
les 16:45
Actualitzat el
22 de febrer de 2019 a les
16:52
L’Ajuntament de Sabadell ha rebut 5 milions d’euros en subvencions per destinar-los enguany a programes d’ocupació per a persones que estiguin a l’atur.
Es tracta de partides atorgades pel Servei d’Ocupació de Catalunya i la Diputació de Barcelona. El regidor de Treball, Eduard Navarro, ha destacat que els dos reptes per aquest any són “millorar la qualitat de l’ocupació i atendre els col·lectius més vulnerables com els majors de 45 anys, els joves i les cronicificacions de l’atur”.
Gràcies a aquestes subvencions es podran desenvolupar cinc programes destinats a persones a l’atur, que són contractats temporalment (6 mesos), que combinen l’activitat laboral amb formació i que fan obres i serveis en benefici de la ciutat de més de 20 especialitats.
Navarro va destacar que no només hi ha les ocupacions tradicionals sinó també altres com “videoproducció i cultura audiovisual”. Segons les dades de 2017, el 41% dels participants en els programes d’ocupació van aconseguir inserir-se al mercat laboral.
El programa Treball als barris està destinat a persones a l’atur empadronades al districte 6è i l’àmbit del riu Ripoll. El programa Treball i Formació està adreçat a persones desocupades però que ja no reben cap prestació. També s’inclou una línia per a dones que hagin estat víctimes de violència de gènere. L’Enfeina’t és per persones en atur de llarga durada. L’oferta es completa amb el de foment de l’ocupació local i el de garantia juvenil.
Notícies recomenades
-
Diners
Oliu beneeix l’arribada d’Armengol per liderar la “transformació tecnològica” del Banc Sabadell
-
Diners
L’empresa Craze Toys amplia la seva presència a Sabadell
-
Diners
La taxa d’inserció laboral al Vallès Occidental, per sobre la província de Barcelona
-
Diners
BBVA i la Cecot renoven l'acord per facilitar el crèdit a les pimes catalanes
-
Diners
"Hem sigut pioners al Vallès, impulsant el servei porta a porta personalitzat”
-
Diners
González-Bueno sobre el nomenament de Marc Armengol com a nou CEO: "És la persona ideal"