ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
El Mobile World Congress omple els hotels de Sabadell a última hora
- El temps: divendres de sol amb algun núvol al matí
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 28 de febrer de 2019 a les 13:45
A última hora, els hotels de Sabadell han penjat aquesta setmana el cartell de complet. A diferència d’altres anys, les reserves dels participants al Mobile World Congress (MWC) 2019 s’han fet més tard. En tot cas, malgrat que les 1.500 places hoteleres estan ocupades, els turistes d’aquest esdeveniment que posa fi avui al recinte firal de la Gran Via de Barcelona amb prou feines deixen beneficis a la ciutat.
La directora de l’Hotel Sabadell, Olga Noriega, ha indicat que aquest any el procés de reserva ha anat més lent”. L’agència del congrés va reservar amb molta antelació, però faltaven les últimes places dels assistents a l’esdeveniment que ho van fer en el darrer moment. Tot i això, al final el 100% de les habitacions d’aquest establiment estaven ocupades.
Aquesta mateixa situació també es viu a l’Hotel Urpí. La directora, Maria del Mar Santervás, ha explicat que un 10% de les places s’han omplert a última hora. “Abans en cinc minuts reservaven 20 habitacions”, ha indicat. En tot cas, també ha penjat el cartell de complet. El Gran Hotel Verdi també té una ocupació del 100%, com “sempre passa quan hi ha el Mobile World Congress”, han indicat.
Notícies recomenades
-
Diners
Sabadell tanca l’any amb un lleuger repunt de l’atur
-
Diners
Grup Salas impulsa el seu primer hotel
-
Diners
Sabadell, tercera ciutat en generació de riquesa
-
Diners
El Banc Sabadell reparteix 370 milions d'euros entre els seus accionistes
-
Diners
Fluidra culmina l'adquisició del 27% del fabricant Aiper
-
Diners
Has sol·licitat el ‘Kit’ Digital? La Cambra t’ajuda a implementar-lo