ARA A PORTADA
Els beneficis de potenciar la innovació, en una jornada en el marc d’ININVallès
- El temps: divendres amb cel serè i sol a dojo
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 16 de juliol de 2019 a les 10:36
Actualitzat el 16 de març de 2021 a les 10:44
El projecte ININVallès continua agafant forma. En el marc d’aquesta iniciativa s’ha organitzat una jornada per parlar sobre els beneficis de potenciar la innovació en ecosistema. La sessió, que serà telemàtica, tindrà lloc el pròxim dijous a les 10 h i serà conduïda pel periodista Roger Escapa.
Amb el títol Vallès, Territori Innovador, servirà per donar a conèixer la capacitat d’innovació d’empreses i entitats locals i exposar casos pràctics. A més, comptarà amb la intervenció de diferents especialistes. Si més no, la jornada començarà amb una ponència del president de RocaSalvatella i expert en innovació, Genís Roca. Posteriorment, s’exposaran els resultats principals d’un primer diagnòstic de l’estat de les xarxes de talent, de competitivitat d’indústria i de disseny urbà de Sabadell, Barberà, Sant Quirze i Castellar. Un equip de Boston ha fet aquest treball sobre els quatre municipis per establir criteris de disseny urbà i d’activació econòmica fonamentats a potenciar l’economia del coneixement i les oportunitats.
En la sessió també es farà una taula rodona en què es donaran a conèixer casos pràctics com el disseny i innovació en l’envelliment actiu, a càrrec de Joaquim Campoy de l’hospital Parc Taulí; la plataforma de vigilància tecnològica que desenvolupa la UAB, a càrrec de Xavier Vallvé; el disseny i innovació en la indústria tèxtil que explicarà el director general de la Fundació ESDi, Antoni Garrell; i la innovació i sostenibilitat, a càrrec de Josep M. Piqué.
Notícies recomenades
-
Diners
Via Sabadell inicia diverses intervencions per millorar “l’experiència i la comoditat”
-
Diners
L'emprenedor té una cita a Sabadell: "La ciutat es converteix en un espai obert al coneixement i a la innovació"
-
Diners
Neosanix, cofundada per un sabadellenc, l'antídot de la dermatosi nodular i de la grip aviària
-
Diners
Aliança entre Heliswiss Ibérica i Vallfirest
-
Diners
David Fundació i el Centre Metal·lúrgic guardonen cinc alumnes amb el Premi David
-
Diners
Més de 9.000 treballadors del Sabadell participen de la festa per celebrar el final de l'opa del BBVA