ARA A PORTADA
-
La vaga educativa es fa notar a Sabadell: cada cop "més docents implicats" i una concentració prevista a Serveis Territorials Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sílvia Renom (ERC): "De què serveixen 'Els diners als carrers' si hi ha gent sense poder accedir a un habitatge?" Albert Acín Serra
-
-
FOTOS | El trencament d'una canonada provoca una columna d'aigua de més de 18 metres a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadellencs diuen 'Sí a la pau' i 'No a la guerra': "No em puc quedar a casa mentre passa això" Aleix Pujadas Carreras
Obre el Restaurant Presseguer
- Cristina Caba, una esquiadora sabadellenca a la Copa del Món FIS Masters
Publicat el
04 de març de 2020 a
les 23:51
El Restaurant Presseguer obrirà les seves portes a Sabadell demà divendres, tal com han confirmat un dels socis del grup Presseguer, Rubén Andújar. L’establiment està ubicat on hi havia la històrica botiga de joguines Ribas, al carrer de Gràcia, 8 (Centre), i ahir s’hi estaven acabant de fer les obres d’adequació.
Serà el primer Presseguer fora de Lleida, d’on és el grup, i tindrà aforament per a 142 comensals en els tres espais en què està distribuït, entre la planta baixa i la primera.
Notícies recomenades
-
Diners
Josep Oliu, al Gremi de Fabricants: “Rebre el Floc de Llana ens diu que seguim vius i ben vius”
-
Diners
La Cambra ofereix nous cursos per obrir portes al futur laborals dels joves
-
Diners
Geoskop, la 'start-up' sabadellenca que preveu el clima a 20 anys vista, s’alia amb l’energètica italiana Plenitude
-
Diners
Peio Belausteguigoitia: "Volem créixer en empreses i pimes per sobre de la mitjana del sector"
-
Diners
González-Bueno assegura que el Banc Sabadell "està molt barat" i li queda un "enorme recorregut" a la borsa
-
Diners
Eurecat arriba a la dècada de vida tancant l'any amb 74 milions d'euros d'ingressos