ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova Oficina d'Atenció Ciutadana de la Generalitat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Prendre el vermut a l’Eix Macià: el ressorgiment d’una zona icònica de Sabadell León Guerrero
-
Esports El CN Sabadell defensa que la pròrroga de Maica Garcia per l’embaràs ja es va aplicar Redacció
-
Sabadell Sabadell commemora els 50 anys de la recuperació de la Diada: "Hi havia un silenci imposat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Vallès L’AP-7 concentra el focus de la sinistralitat al Vallès: "L'enllaç amb la C-58 no està ben resolt" Jan Cañadell Puigmartí
- Quatre detinguts per tenir cultius de marihuana a Polinyà i Castellar del Vallès
Publicat el
19 de juliol de 2021 a
les 22:20
Actualitzat el
19 de juliol de 2021 a les
22:25
El Banc Sabadell (BS) i PwC han acordat oferir als seus clients la possibilitat d’accedir a un equip de més de 100 consultors especialitzats per acompanyar les empreses en el procés de sol·licitud i gestió dels fons europeus Next Generation, creats per les institucions comunitàries per combatre els efectes de la pandèmia.
L’entitat financera treballarà el tema conjuntament amb l’Oficina de Fons Europeus Next Generation de PwC. Mitjançant algoritmes de machine learning, s’identificarà quins ajuts públics d’entre totes les tipologies (Next Generation i la resta d’ajuts europeus, nacionals i autonòmics) són els més adients per a cada client en funció de necessitats i característiques.
“Volem -subratlla Albert Figueras, subdirector general del BS- que els nostres clients afrontin aquest repte amb les majors garanties d'èxit, i estem treballant en diferents iniciatives informatives des de fa molts mesos. Aquest acord per a la materialització de les sol·licituds amb PwC garanteix la culminació del procés amb la màxima qualitat i expertise”.
El servei d'identificació d'ajuts serà gratuït per als seus clients i també estarà disponible en la banca digital del BS.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Grup Carinsa ultima la posada en marxa de quatre nous centres
-
Diners
Inscripcions obertes a la 14a edició del Cafè Aventura: Fòrum d’Emprenedoria de Sabadell
-
Diners
L’enginyeria sabadellenca IDP culmina la participació en el projecte 0ACCIDNTE
-
Diners
Pimec denuncia que Espanya frena el creixement de les empreses
-
Diners
Better Care, guardonada a la 'China Innovation Cup 2026'
-
Diners
Moventis incorpora a Carlos Castán com a nou director d'Operacions