ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- El temps de la setmana: temperatures primaverals
Publicat el
04 de febrer de 2022 a
les 19:23
PIMEC Vallès Occidental avisa que la reforma laboral no dona resposta a les necessitats de les pimes. Al llarg d’un acte presencial al Col·legi d’Advocats de Terrassa (Icater) celebrat el passat dijous, el president de la patronal a la comarca, Josep Maria Catalán, va valorar positivament la voluntat de la reforma, però va advertir que no ha comptat amb la participació de les petites i mitjanes empreses.
Per la seva banda, la vicepresidenta de Pimec, va assegurar que la reforma laboral incideix principalment en el marc de contractació de les pimes i que restringeix la contractació temporal. “La reforma no ha abordat en profunditat les eines necessàries per integrar al mercat els col·lectius amb més dificultats, com els joves o els sèniors”, va afegir.
Finalment, el secretari general de la patronal, Josep Ginesta, va manifestar que la reforma “és puntual” i no dona resposta a les necessitats de les pimes en polítiques actives i passives d’ocupació, o en matèria de formació a l’hora de cobrir llocs de treball.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes