L’atur registrat disminueix per segon mes consecutiu a Sabadell. La ciutat ha tancat el mes de juny amb 273 desocupats menys, segons les dades fetes públiques dilluns pel Ministeri de Treball i Economia Social. Ara, el nombre de persones que busquen feina és d’11.289, i el mes passat era d'11.562 persones. Contrasta amb la xifra de l'any passat, quan 13.836 persones estaven a l'atur. Són dades molt positives i el passat mes es converteix en el millor juny des de fa 14 anys, a les portes de la crisi econòmica del 2008. Aleshores 10.419 persones buscaven feina, una xifra que es disparava el juny del 2009 (16.567 desocupats).
Al conjunt de la comarca, la xifra d'aturats també disminueix. Al Vallès Occidental hi ha 44.658 desocupats, 1.173 persones mes que fa tot just un mes i es registra també una caiguda de 11.521 persones si ho comparem amb el juny de l'any 2021.
De fet, les xifres són positives a tots els municipis del Vallès –a excepció de Gallifa, que guanya una persona a l'atur–, que han tancat el juny de 2022 amb menys desocupats que fa tot just un any. Si ho comparem mensualment, vint municipis han experimentat descensos de l’atur, en un la xifra s’ha mantingut inalterable (Gallifa) i en dos més (Palau Solità i Sant Cugat) s’ha vist tímidament augmentada amb cinc persones més a l'atur.
ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
- Obituari de Sabadell del 6 de juliol de 2022
Publicat el
04 de juliol de 2022 a
les 14:04
Actualitzat el
05 de juliol de 2022 a les
10:15
Notícies recomenades
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes