Ha incrementat especialment el nombre d'homes afiliats respecte al mes anterior, que ha passat de 47.457 a 47.709 (+252; 0,5%), segons ’Institut d’Estadística de Catalunya (Idescat). La xifra de dones afiliades, en canvi, s'ha mantingut estable de les 43.030 del juny a les 43.091 del juliol (+61; 0,1%). Per grups d'edat, l'afiliació és major entre els 30 i els 44 anys sabadellencs (32.444), seguit de les persones entre 45 i 54 anys (26.364). Els més joves són el grup d'edat amb menor afiliació a la Seguretat Social a Sabadell (15.649).
La xifra de juliol del 2022, d’acord amb la residència padronal de l’afiliat, presenta un augment trimestral del 0,2% (206 afiliats més).ARA A PORTADA
- ‘Eufòria’ triomfa entre els pregons de les festes majors del Vallès
Publicat el
23 d’agost de 2022 a
les 16:53
El nombre d'afiliats a la Seguretat Social a Sabadell torna a batre rècords històrics. La ciutat compta amb 90.800 afiliats al juliol, amb 2.317 persones més que el mateix mes de 2021 (+2,6%), una xifra sense precedents en tota la sèrie històrica, amb registres des de 2012. Des de l'esclat de la Covid, aquesta xifra s'ha anat recuperant de manera progressiva, tot i el lleu descens que va experimentar el mes passat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Yomovo Kia Integral Car, entre els millors concessionaris d'Europa
-
Diners
IDP desenvoluparà el bessó digital d’un sistema robòtic per collir tomàquets cherry
-
Diners
Movento obre a Badalona el seu primer concessionari BYD
-
Diners
BBVA abonarà un dividend rècord de 37 cèntims per acció
-
Diners
Lluny dels objectius marcats en matèria de descarbonització: “No anem bé”
-
Diners
El VAB del Vallès Occidental creix un 2,7% i ja supera en un 12,3% el nivell d'activitat del 2019