ARA A PORTADA
Banc Sabadell guanya 709 milions fins al setembre
L'entitat gairebé duplica el benefici respecte al mateix període del 2021
- Txell Miras exhibeix una bona proposta al festival 080 Barcelona Fashion
Publicat el 27 d’octubre de 2022 a les 09:32
Actualitzat el 27 d’octubre de 2022 a les 12:16
Banc Sabadell ha obtingut un benefici de 709 milions d'euros fins al setembre, una xifra que suposa un increment del 91,9% respecte al mateix període de l'any passat, segons ha comunicat l'entitat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Els ingressos del negoci bancari, sumant marge d'interessos i comissions netes, van arribar als 3.840 milions d'euros, un 5,7% més en termes interanuals. Concretament, el marge d'interessos va créixer un 6,2%, fins als 2.722 milions d'euros, i les comissions netes pugen a 1.118 milions, és a dir, un 4,5% interanual més. Pel que fa la filial britànica TSB, va guanyar 103 milions de lliures i ha tingut una contribució al grup de 93 milions, 11 més que fa un any.
El total de costos s'ha situat en els 2.162 milions d'euros al tancament del tercer trimestre, fet que va suposar una reducció del 15,2% durant l'any. Els costos recurrents van disminuir un 3,8% interanual pels estalvis en personal després dels ERO dels darrers mesos i per una reducció de les despeses generals.
L'entitat va tancar el tercer trimestre del 2022 amb un saldo de 156.675 milions d'euros i el creixement de la inversió va ser del 2,9% gràcies al bon comportament en totes les geografies.
Si es compara només el tercer trimestre del 2022 amb el de l'any passat, destaca l'augment del 6% del nou crèdit a empreses en el trimestre, fins als 2.056 milions d'euros entre juliol i setembre del 2022. Pel que fa el mercat hipotecari a l'Estat, va assolir els 1.472 milions d'euros, un 7% més que el mateix període de l'any passat.
Notícies recomenades
-
Diners
El Banc Sabadell reparteix 370 milions d'euros entre els seus accionistes
-
Diners
Fluidra culmina l'adquisició del 27% del fabricant Aiper
-
Diners
Has sol·licitat el ‘Kit’ Digital? La Cambra t’ajuda a implementar-lo
-
Diners
Jose Racionero (AEPCRO): "Can Roqueta és un bon polígon, però calen actuacions de manteniment i millora"
-
Diners
Banc Sabadell i Zurich reforcen la seva aliança estratègica
-
Diners
Sonepar adquireix la companyia sabadellenca Grup Carol