
ARA A PORTADA
Mor Manel González Blasco, fundador i gerent de l'empresa sabadellenca Disfaro
L'empresari local era molt conegut a la ciutat per la seva llarga trajectòria professional

- 20 anys de l’Associació Teatre-Dansa Petit Món: art i cultura amb transformació social
Publicat el 19 de desembre de 2022 a les 14:22
Actualitzat el 20 de desembre de 2022 a les 09:32
L'empresari sabadellenc Manel González Blasco ha mort aquest dilluns a l'edat de 69 anys. Va ser el fundador, fa 35 anys, de la companyia familiar local Disfaro, de la qual encara n'era el gerent.
[caption id="attachment_243668" align="aligncenter" width="504"]
Imatge de Manel González Blasco, a la seu de Disfaro, a Sabadell / LL. F.[/caption]
Manel González era un home de negocis molt conegut a Sabadell per la seva llarga trajectòria professional i per la seva estreta relació amb els clients. El sabadellenc va aconseguir que la seva empresa, dedicada a la distribució farmacèutica, creixés de forma sostinguda al llarg dels anys fins a convertir-se en l'actualitat en una de les empreses amb més envergadura de la ciutat. A més, en el seu sector, és considerada com una de les companyies líders a Catalunya.
https://www.diaridesabadell.com/2022/09/19/disfaro-sabadell-farmaceutica-lideratge/
La direcció i tot el personal de l’empresa Disfaro han expressat públicament el seu condol per la pèrdua de Manel González. Els familiars del difunt informen que la cerimònia de cos present tindrà lloc aquest dimarts dia 20 de desembre a les 15:30 hores a l'església parroquial de Sant Vicenç (Creu Alta) de Sabadell.

Notícies recomenades
-
Diners L’hotel Verdi se suma a la revalorització de l’Eix amb una terrassa
-
Diners Els híbrids guanyen terreny a Sabadell
-
Diners Sabadell tanca l'agost amb un repunt del 3% d'aturats
-
Diners El Centre Metal·lúrgic organitza la jornada “Concentrem-nos: Intel·ligència Artificial del concepte a l’aplicació”
-
Diners El BBVA ajusta l’oferta per l'opa al Banc Sabadell
-
Diners Electricitat, carburants, aliments i begudes: com han evolucionat els preus a l'estiu?