ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo

- L'IPC torna a repuntar el gener
Publicat el 15 de febrer de 2023 a les 09:48
Actualitzat el 15 de febrer de 2023 a les 17:12
L'índex de preus de consum (IPC) ha repuntat una dècima al gener a Catalunya, fins al 5,3%, en comparació amb el desembre (5,2%), segons ha informat l'Institut Nacional d'Estadística (INE). D'aquesta manera, l'indicador ha tornat a enfilar-se lleugerament després de cinc mesos consecutius de baixades.
La pujada ha arribat en el primer mes en vigor de la rebaixa de l'IVA dels aliments bàsics i ha coincidit, també, amb la retirada del descompte als carburants. Els aliments sí que han moderat el preu respecte del desembre, dues dècimes, però han continuat disparats respecte fa un any (13,2%). Al conjunt de l'Estat, la variació anual de l'IPC s'ha situat en el 5,9%, dues dècimes més que al desembre i una dècima per sobre de l'indicador avançat.
Notícies recomenades
-
Diners Eurecat crea una plataforma de telerehabilitació per un seguiment personalitzat de pacients
-
Diners Fundació Fluidra, Fundació Eveho i la Cambra de Comerç tanquen amb èxit la 1a edició d’Emergim
-
Diners El trànsit aeri a l’Aeroport creix un 7,6% de gener a juliol respecte del 2024
-
Diners L’enginyeria sabadellenca IDP desenvoluparà el projecte d’una planta de tractament de residus a Múrcia
-
Diners El BBVA insisteix: portarà les condicions que el Govern va dictar en l'OPA als tribunals
-
Diners El BBVA decideix mantenir l'opa al Banc Sabadell tot i la venda del TSB