ARA A PORTADA
L'atur cau lleugerament a Sabadell al febrer: 28 desocupats menys
El nombre de persones sense feina a la ciutat és d’11.547 (-0,25%)
- L'atur cau lleugerament a Sabadell al febrer: 28 desocupats menys
Publicat el
02 de març de 2023 a
les 13:09
Actualitzat el
02 de març de 2023 a les
19:23
L'atur registrat pateix una lleu caiguda a Sabadell. La ciutat ha tancat el mes de febrer amb 28 desocupats menys, segons les dades publicades aquest dijous pel Ministeri de Treball i Economia Social. Ara, el nombre de persones sense feina és d’11.547 (amb una taxa d’atur registrat de l’11,25%, un percentatge gairebé idèntic al del mes passat), mentre que la xifra del gener era d’11.575. El febrer suposa, doncs, trencar la dinàmica de l'augment d'atur del mes anterior.
No obstant això, es tracta del millor mes de febrer des de l’any 2008, quan Sabadell només tenia 9.458 aturats, una xifra històricament baixa. L'any passat, la ciutat va disminuir el nombre de persones sense feina al febrer, tot i que fixant-nos en la sèrie històrica, habitualment l'atur augmenta en aquest mes.
L’atur és ara un 3,1% més baix que fa un any (360 aturats menys), quan Sabadell tenia 11.907 persones sense feina. És a dir, la situació continua sent considerablement millor que el mateix període de l’any anterior, a causa del context de recuperació econòmica després de l’arribada de la Covid-19.
Notícies recomenades
-
Diners
Aprèn a gestionar i a invertir el teu patrimoni de la mà de la Cambra
-
Diners
Oliu beneeix l’arribada d’Armengol per liderar la “transformació tecnològica” del Banc Sabadell
-
Diners
L’empresa Craze Toys amplia la seva presència a Sabadell
-
Diners
La taxa d’inserció laboral al Vallès Occidental, per sobre la província de Barcelona
-
Diners
BBVA i la Cecot renoven l'acord per facilitar el crèdit a les pimes catalanes
-
Diners
"Hem sigut pioners al Vallès, impulsant el servei porta a porta personalitzat”