ARA A PORTADA
-
El CE Sabadell cau clarament contra el Betis Deportivo i perd el lideratge tretze jornades després Marc Segarra Rodríguez
-
Les gelateries de Sabadell donen la benvinguda a la temporada alta amb l’arribada de la primavera León Guerrero
-
-
-
La pèrdua de terreny agrícola, un risc en un context de guerres al món? "Cal obrir el debat" Marc Béjar Permanyer
Sabadell acull per primer cop un congrés internacional sobre el pa
Es tracta d’un esdeveniment professional que té l’objectiu de promoure, difondre i donar a conèixer les millors elaboracions de pa, pastisseria i pizzeria
- Marta Pontnou: "L’entrenador personal ha de ser del gènere contrari del que t’agrada o molt lleig"
Publicat el
23 de març de 2023 a
les 11:46
Els propers dies 6, 7 i 8 de maig Fira Sabadell acull el 3er congrés internacional Sabadell-Barcelona Kapital Pa. Es tracta d’un esdeveniment professional que té l’objectiu de promoure, difondre i donar a conèixer les millors elaboracions de pa, pastisseria i pizzeria. Una de les activitats més destacades serà el programa de demostracions i ponències tècniques a càrrec de reconeguts mestres forners, pastissers i pizzers, que fomentaran l'intercanvi de coneixements amb els visitants, les seves tècniques, receptes i el resultat de les seves recerques.
La tinenta d’alcaldessa de Desenvolupament econòmic i Impuls administratiu, Montse González, va comentar durant la presentació de la 3a edició de l'esdeveniment el passat dimarts que “per Sabadell és una molt bona notícia acollir un congrés internacional". Per la seva banda, el regidor responsable del programa de Projecció de la Ciutat i Turisme, Lluís Matas, va expressar la seva satisfacció perquè "passin coses" com el congrés: "Activitats que generen economia i riquesa per a la ciutat i refermen la nostra capitalitat”.
Per part de l’entitat organitzadors, el fundador de Panàtics, Eduard Verdaguer, va fer esment a la possibilitat d’instaurar el congrés a Sabadell de manera estable amb un periodicitat bianual. “Destaca la vessant social del congrés que organitzem, ja que els excedents de la producció de les jornades va destinada a entitats socials, com Creu Roja”, va comentar. I Albert Craus, director de Panàtics, va destacar la “bona entesa i la col·laboració" que hi ha hagut amb l'Ajuntament per portar a Sabadell aquest congrés internacional. "Esperem la presència de mestres forners de França, Itàlia, Bèlgica i Portugal, i segurament se n’afegiran d’altres països”, va assenyalar.
Notícies recomenades
-
Diners
NeoSanix, aliat de la indústria alimentària
-
Diners
Sis de cada deu turismes matriculats ja són híbrids
-
Diners
BlackRock eleva fins al 8,2% la seva participació en el Banc Sabadell
-
Diners
Movento guanya tres concessionaris Mercedes-Benz amb l'adquisició d'Auto Beltrán
-
Diners
Fluidra accelera el seu full de ruta cap a la neutralitat en carboni el 2027
-
Diners
Les empreses de l'aeroport de Sabadell, fartes d'Aena