ARA A PORTADA
Banc Sabadell guanya un 4% menys per l'impost a la banca

- Més d'un miler de controls de trànsit pel pont de l'1 de maig
Publicat el 27 d’abril de 2023 a les 10:26
Actualitzat el 27 d’abril de 2023 a les 11:06
El Banc Sabadell ha tancat el primer trimestre amb un benefici de 205 milions d'euros, un 4% menys respecte el mateix període del 2022, després de destinar 157 milions a l'impost de la banca. El marge recurrent de l'entitat ha augmentat un 46,7% interanualment i el ROTE assoleix el 9,9% –al tancament del 4T 2022 era de 7,9%–, tal com ha anunciat aquest matí el conseller de l'entitat, César González-Bueno, a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Excloent l'impacte que ha suposat l'impost extraordinari, el benefici del Banc se situa en els 361 milions d'euros, un 69,4% més que el primer trimestre de l'any anterior, la qual cosa suposa un ROTE de l'11,4%, lleugerament per sobre de l'objectiu anual que s'ha marcat el Banc (<10,5%). "Comencem bé l'exercici. Els processos de client continuen millorant, tant en hipoteques, comptes, solucions verticals per a negocis serveis a empreses... Entreguem bons resultats un trimestre més. Continuem treballant amb un rumb clar, construint i consolidant el futur de la nsotra franquícia", ha afirmat González-Bueno.
Notícies recomenades
-
Diners El BBVA nega acords amb l'inversor David Martínez: "El rumor és absolutament infundat"
-
Diners L’atur a Sabadell cau en 238 persones al setembre
-
Diners Nova campanya d'El Corte Inglés per recaptar fons per la investigació del càncer de mama
-
Diners Els accionistes minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre l'inversor David Martínez i el BBVA
-
Diners La Cambra de Comerç presenta vuit accions per millorar i ampliar l'Aeroport de Sabadell
-
Diners ACCIÓ: 375.000 projectes empresarials i més de 250.000 llocs de treball en els seus 40 anys d'història