ARA A PORTADA
Qida seleccionarà 1.500 persones per a l'estiu
- Qida seleccionarà 1.500 persones per a l'estiu
Publicat el
12 de juny de 2023 a
les 13:32
Actualitzat el
12 de juny de 2023 a les
19:10
S'apropa l'estiu, un dels períodes amb més demanda dels serveis d'atenció domiciliària, fet que l'empresa sabadellenca Qida preveu ajudar a més de 1.500 professionals de la cura a trobar feina dins del sector de l'atenció domiciliària.
Amb presència a Barcelona, Madrid, País Basc i Bilbao, Qida seleccionarà diversos perfils sociosanitaris per a ocupar posicions com personal cuidador intern, extern, entre setmana i caps de setmana. "És en aquesta època de l'any quan moltes famílies tenen el seu primer contacte amb nosaltres i, encara que inicialment aquests serveis es defineixen com a temporals, acaben convertint-se en famílies Qida, generant un lloc de treball estable, en veure els beneficis i qualitat que s'ofereix durant el servei", comenta Judit Rolan, responsable de l'Àrea de Cuidadores de Qida.
Des de l'estiu passat, Qida ha aconseguit ajudar a crear treball a més de 4.000 treballadors sociosanitaris. Les persones interessades a optar a un treball com a persona cuidadora, poden entrar al següent enllaç per entrar en el procés de selecció que ofereix Qida.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La nova planta de Mikalor a Sabadell, al 100% operativa
-
Diners
La retribució anual creix un 3,2% de mitjana
-
Diners
La Cambra de Comerç accelerarà 10 startups tecnològiques a través del programa Impulsa Startup
-
Diners
Banc Sabadell s'uneix a Qivalis, el consorci de bancs europeus que llançarà una nova 'stablecoin' vinculada a l'euro
-
Diners
Eduardo Elizalde (Laboral Kutxa): "No obrim una oficina; obrim una nova porta per a les famílies i les empreses de Sabadell"
-
Diners
Front comú per impulsar la competitivitat de la indústria a Sabadell