ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada de Els Merinals Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
Una nova empresa de serveis funeraris obre local a Sabadell
És la segona obertura d'un negoci d'aquestes característiques durant l'any 2023
- VÍDEO | Protesta a la UAB: professors substituts i associats irrompen a l'acte d'inici del curs
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 28 de setembre de 2023 a les 14:00
Actualitzat el 28 de setembre de 2023 a les 15:44
Sabadell compta des de fa uns dies amb una nova empresa de serveis funeraris. Es tracta de Llumnova, filial de la madrilenya Funespaña. Llumnova acaba de començar el seu desplegament a Cataluya, i té la seu a Sant Quirze del Vallès.
A Sabadell, la companyia ha obert recentment una oficina d'atenció al públic en un local del carrer de Duran i Sors, 8-A (Centre), on anteriorment hi havia hagut una empresa de parquets. L'establiment no està obert a totes hores, per la qual cosa aquests dies es pot trobar tancat, si bé un rètol ofereix atenció telefònica les 24 hores del dia. A hores d'ara, l'empresa no ha informat de la seva arribada al municipi.
Fonts de l'Ajuntament de Sabadell expliquen al Diari que qualsevol empresa que estigui operant a Espanya i vulgui utilitzar el tanatori de Sabadell, "pot fer-ho segons la reglamentació vigent". I afegeixen que, per poder operar a Sabadell, cal "signar abans un conveni amb l'empresa concessionària", que és la funerària Torra.
Si finalment Llumnova rep la llum verda per treballar a Sabadell, seria la tercera empresa de serveis funeraris de la ciutat, tenint en compte que el passat mes de maig Mémora es va convertir en la segona. En aquests dos casos, les empreses tenen la seva pròpia oficina i operen en les instal·lacions municipals del tanatori i el cementiri. La companyia degana dels serveis funeraris de la ciutat és Torra, que presta el servei des de 1950.
Notícies recomenades
-
Diners
Sabadell tanca l’any amb un lleuger repunt de l’atur
-
Diners
Grup Salas impulsa el seu primer hotel
-
Diners
Sabadell, tercera ciutat en generació de riquesa
-
Diners
El Banc Sabadell reparteix 370 milions d'euros entre els seus accionistes
-
Diners
Fluidra culmina l'adquisició del 27% del fabricant Aiper
-
Diners
Has sol·licitat el ‘Kit’ Digital? La Cambra t’ajuda a implementar-lo