ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
- La sociovergència apuja els impostos
Publicat el
19 d’octubre de 2023 a
les 11:46
Una vintena de representants de les patronals FACIS, SEBRAE I FAMPESC visiten el Centre Metal·lúrgic i el CIESC per intercanviar experiències. Coordinats pel partner del Centrem, Conecta Barcelona i sota el tema principal de la cooperació, representants de les patronals del Brasil es van reunir aquest passat dimarts per conèixer l'ecosistema industrial del sector del metall i l'organització patronal a Catalunya.
Des del Centre Metal·lúrgic i el director de CEQUIP es van exposar experiències, serveis, reptes i nous projectes que té per endavant l'entitat encapçalada per Alícia Bosch. Les exportacions de Catalunya al Brasil en el període de gener a juliol han significat uns 317 milions d'euros, un 0,6% del total d'exportacions i unes importacions per valor de 627 milions d'euros, el que representa un 1,2% del total important.
El Brasil, amb 214 milions d'habitants, és l'onzena economia mundial per volum de PIB –Espanya és la 14– i té un teixit empresarial de 8,5 milions d'empreses, el 99% pimes que generen el 51% de l'ocupació. En concret es va analitzar l'Estat de Santa Caterina, on disposen d'una indústria metal·lúrgica equivalent a la de Catalunya i País Basc juntes. La primera trobada tindrà un segon retrobament, aquest cop al Brasil, on el Centre Metal·lúrgic coneixerà la realitat de les associacions del país brasiler.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes