ARA A PORTADA
Relleu a la direcció general del Centre Metal·lúrgic

- El Sabadell continua molt viu amb una victòria balsàmica (3-1)
Publicat el 04 de gener de 2024 a les 18:08
Actualitzat el 04 de gener de 2024 a les 18:12
Montse Vilanova, fins fa pocs dies directora adjunta del Centre Metal·lúrgic, serà la nova directora general de la patronal, després que Gabriel Torras, al capdavant de l'entitat durant quaranta-cinc anys, hagi pres la decisió de jubilar-se.
En un comunicat, l'entitat presidida per Alícia Bosch agraeix el lideratge de Torras, ajudant la patronal a ser "una institució de prestigi i molt respectada en el sector empresarial, econòmic i de ciutat". En aquesta línia, lloen la seva feina feta amb "passió desenvolupada de manera propera, honrada i eficient", i alhora li agraeixen la seva "implicació i bonhomia".
Davant d'aquesta situació, va ser la Junta Directiva del Centre Metal·lúrgic qui prengués la decisió de proposar Vilanova, per prendre el relleu de Torras en la direcció general de l'entitat.
Llicenciada en Psicologia i amb postgrau de Direcció i Administració d'Empreses (UAB), Montse Vilanova fa vint-i-tres anys que treballa al Centre Metal·lúrgic, dels quals dinou en el càrrec de directora adjunta. "Estem convençuts que la seva experiència i vàlua contribuiran a continuar impulsant la bona trajectòria del Centre Metal·lúrgic de les Associacions i Gremis adherits.
Notícies recomenades
-
Diners Els accionistes minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre l'inversor David Martínez i el BBVA
-
Diners ACCIÓ: 375.000 projectes empresarials i més de 250.000 llocs de treball en els seus 40 anys d'història
-
Diners Torres celebra la decisió de Martínez per ser una "clara mostra de l'enorme atractiu de l'oferta"
-
Diners El Consell del Banc Sabadell rebutja la millora del 10% del BBVA per ser a un "preu insuficient"
-
Diners El Banc Sabadell contraataca i eleva la retribució a l'accionista fins als 1.450 milions d'euros
-
Diners L'Ikea d'Alfafar, projectat i dirigit per una empresa de Sabadell, torna a fer de refugi per les intenses pluges