
ARA A PORTADA
Texfor: Mestres reelegit i Esteve Gené nou vicepresident

- Texfor: Mestres reelegit i Esteve Gené nou vicepresident
Publicat el 16 d’abril de 2024 a les 19:50
Actualitzat el 17 d’abril de 2024 a les 17:56
L’Assemblea General de Texfor, celebrada aquest dimarts al Gremi de Fabricants, seu de la Confederació de la Indústria Tèxtil, ha decidit reelegir Josep Maria Mestres com a president de l’entitat fins al 2026, en el que serà el seu tercer mandat, un cop modificats els estatuts.
Els representants de les quatre entitats que conformen la Confederació van decidir donar suport a la petició de la Junta Directiva i del Comitè Executiu, amb l’objectiu de poder desenvolupar i consolidar projectes com la nova AEI Texfor, l’observatori del Tèxtil i Moda, entre altres. “Aconseguir aquests reptes significarà mantenir la confiança de les nostres empreses sòcies per continuar essent una entitat i veu de referència de la nostra indústria”, ha assegurat Mestres.
Així mateix, en aquest nou mandat, l’actual president del Gremi de Fabricants, Esteve Gené, fins al segon mandat de Mestres vocal i membre del comitè executiu, passarà a ser un dels tres vicepresidents de Texfor, juntament, amb Josep Moré, que repeteix en el càrrec, i Jaume Balaguer, vocal de la Junta Directiva d’AITPA.
L’Assemblea General ha conclòs amb la conferència “El món avui: incerteses en geopolítica i economia” del periodista i professor de política i economia internacional a l’ESCI-UPC Pelayo Corella que ha fet una diagnosi davant els presents de la situació actual entre els Estats Units i la Xina, el paper dels BRICS i el rol que ha de seguir Europa, amb un conflicte bèl·lic al continent.

Notícies recomenades
-
Diners Els accionistes minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre l'inversor David Martínez i el BBVA
-
Diners ACCIÓ: 375.000 projectes empresarials i més de 250.000 llocs de treball en els seus 40 anys d'història
-
Diners Torres celebra la decisió de Martínez per ser una "clara mostra de l'enorme atractiu de l'oferta"
-
Diners El Consell del Banc Sabadell rebutja la millora del 10% del BBVA per ser a un "preu insuficient"
-
Diners El Banc Sabadell contraataca i eleva la retribució a l'accionista fins als 1.450 milions d'euros
-
Diners L'Ikea d'Alfafar, projectat i dirigit per una empresa de Sabadell, torna a fer de refugi per les intenses pluges