ARA A PORTADA
Accionistes minoritaris del Banc Sabadell fan una crida a "resistir i no vendre" al BBVA
Diners
Argumenten que el Sabadell està en un dels millors moments de la seva història i no passa per "cap problema"
- Accionistes minoritaris del Banc Sabadell fan una crida a "resistir i no vendre" al BBVA
Publicat el
12 de maig de 2024 a
les 19:44
Actualitzat el
12 de maig de 2024 a les
22:57
Els accionistes minoritaris del col·lectiu NEM Sabadell fan una crida a "resistir i no vendre" en el marc de l'opa hostil de BBVA. En un comunicat, manifesten que coincideixen amb les raons manifestades pel president del Banc Sabadell, Josep Oliu, i el president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, que rebutgen l'absorció.
Argumenten que el Sabadell està en un dels millors moments de la seva història i no passa per "cap problema"; que fonts financeres creuen que té un "potencial molt gran" i que pot seguir en solitari; que es reduiria la competència en el sector i que suposaria una retallada de la plantilla, entre altres.
En el comunicat, NEM defensa que s'ha de preservar l'Obra Social de l'antiga CAM, actualment Fundació Mediterrani. Proposa que el volum dels dipòsits valencians es fixin a la comunitat Valenciana i a la comunitat Murciana i no en inversions de fora a aquests territoris.
Per totes aquestes raons, el col·lectiu d'accionistes fa una crida als accionistes valencians i murcians a mantenir el Banc Sabadell "independent" i que no sigui "absorbit" pel BBVA.
https://www.diaridesabadell.com/2024/05/09/candidats-generalitat-opa-banc-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes