ARA A PORTADA
El Banc Sabadell suspèn temporalment la recompra d'accions

- El Banc Sabadell suspèn temporalment la recompra d'accions
Publicat el 14 de maig de 2024 a les 10:54
Actualitzat el 14 de maig de 2024 a les 10:59
L'entitat presidida per Josep Oliu ha decidit suspendre temporalment el programa de recompra d'accions de 340 milions d'euros que estava executant per l'OPA hostil del BBVA.
El Banc Sabadell ha aplicat aquesta suspensió "atenent la sol·licitud de la CNMV –Comissió Nacional del Mercat de Valors–", que va rebre aquest dilluns mateix. En la mateixa nota, el Banc explica que l'operativa del programa de recompra ja s'havia interromput abans de l'obertura de la sessió del 9 de maig.
Fins aleshores –8 de maig–, l'import que s'havia recomprat era de 92,8 milions d'euros, el que representa, aproximadament, el 27,31% de l'import màxim del programa –340 milions d'euros–. Per tant, queda pendent d'execució el 72,69% de l'import total.
El Banc va iniciar aquest programa de recompra el passat 25 d'abril, coincidint amb la presentació de resultades del primer trimestre. L'objectiu era adquirir al voltant del 4% del capital social del Banc de forma progressiva, per després aconseguir un augment del 4% en el benefici per acció.
Notícies recomenades
-
Diners El Govern català vol acabar amb la burocràcia
-
Diners Gabriel Torras, reconegut amb la Medalla al treball President Macià
-
Diners El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros
-
Diners Un nou programa municipal permetrà contractar 67 persones en atur
-
Diners El BBVA manté l'opa tot i les noves condicions del govern d'Espanya
-
Diners El Santander presenta una oferta per comprar el TSB, segons Reuters