Nova ampliació de capital del grup de mobles Hannun

  • Nova ampliació de capital del grup de mobles Hannun
Publicat el 14 de maig de 2024 a les 09:55
Actualitzat el 14 de maig de 2024 a les 09:56

El grup de mobles i decoració Hannun, ubicat a Castellar del Vallès, ha llançat una ampliació de capital liderada per l’empresa Norangoiz i el representant de Dolger Kirchen al Consell d’Administració, encapçalat pel president José Sixto de la Iglesia.

Segons una comunicació de Hannun aquest passat dilluns a Borses i Mercats d’Espanya (BME), Noragoiz ha adquirit 200.212 accions a un preu unitari de 0,25 euros, i de la Iglesia amb 300.000, pel mateix preu unitari. Així, Norangoiz ha invertit més de 50.000 euros i de la Iglesia 75.000 euros, en una operació realitzada el passat 10 de maig.

Hannun, que té un 45% del seu mercat fora d’Espanya, va tancar el 2023 registrant unes pèrdues netes atribuïdes de 3,6 milions d’euros, aconseguint reduir un 38% els números vermells de 5,8 milions d’euros del 2022. La firma va registrar unes vendes netes de 6,9 milions d’euros el 2023, un 10% més, incorporant l’activitat d’Artesta, que va contribuir amb 1,4 milions d’euros.

Aquesta nova ampliació de capital arriba dos mesos després que l’empresa ubicada a Castellar del Vallès captés 2,3 milions d’euros. En aquesta ampliació, els inversors actuals van ser responsables d’un 40% (1 milió d’euros) d’aquesta ampliació. Empreses del sector industrial com Iruña Frenos o Mtorres van participar també d’aquesta ampliació, aconseguint un 6,8% i un 3,4%, respectivament, de les accions. Una operació per suportar el pla de negoci i potenciar el seu creixement i rendibilitat, van assegurar des de l’empresa castellarenca. Segons el pla de negoci de Hannun, es preveu que la societat acabi el 2024 amb vendes netes superiors als  10 milions d’euros.