ARA A PORTADA
Dos fons d'inversió compren el 62% del parc comercial Via Sabadell
Inaugurat el 2012, el centre comercial compta amb reconegudes marques

- Dos fons d'inversió compren el 62% del parc comercial Via Sabadell
Publicat el 14 de novembre de 2024 a les 10:45
Actualitzat el 14 de novembre de 2024 a les 16:33
M Core Spain, en aliança amb el fons BN Capital Partners, han comprat el 62% del parc comercial Via Sabadell, que representa un total de 37.000 metres quadrats llogats a vint operadors. La compra se suma a les adquisicions anteriors de Parc Quadernillos (Alcalá de Henares) i Vista Alegre (Zamora).
Inaugurat el 2012, el centre comercial compta amb marques com Ikea, Leroy Merlin o Mercadona. La superfície adquirida per M Core Spain i BN Capital Partners inclou Conforama, Media Markt, Wala, Pepco i Planet Fitness.
"Aquest centre comercial és coherent amb l'estratègia d'M Core d'invertir en actius de qualitat amb potencial de creació de valor a Espanya. Confiem que la cartera creixerà en els pròxims 12-18 mesos", ha assegura el representant de la companyia, Christophe Le Corre.
Notícies recomenades
-
Diners Els accionistes minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre l'inversor David Martínez i el BBVA
-
Diners ACCIÓ: 375.000 projectes empresarials i més de 250.000 llocs de treball en els seus 40 anys d'història
-
Diners Torres celebra la decisió de Martínez per ser una "clara mostra de l'enorme atractiu de l'oferta"
-
Diners El Consell del Banc Sabadell rebutja la millora del 10% del BBVA per ser a un "preu insuficient"
-
Diners El Banc Sabadell contraataca i eleva la retribució a l'accionista fins als 1.450 milions d'euros
-
Diners L'Ikea d'Alfafar, projectat i dirigit per una empresa de Sabadell, torna a fer de refugi per les intenses pluges