ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
- El Banc Sabadell decidirà al gener l'import del dividend extraordinari
Publicat el
25 de novembre de 2024 a
les 10:58
Actualitzat el
26 de novembre de 2024 a les
13:25
El Banc Sabadell decidirà durant el mes de gener de quant serà el repartiment d'un dividend extraordinari per complir amb la seva política de distribuir tot l'excés de capital per sobre del 13%, segons va detallar el nou director financer del banc, Sergio Palavecino, durant la seva intervenció en una conferència de JPMorgan.
L'executiu va indiciar que en la publicació dels resultats anuals, el consell decidirà les retribucions per al conjunt de l'any. “En els darrers dos anys, aquestes distribucions s'han realitzat en forma de dividends en efectiu i recompres d'accions. Ens agraden ambdues perquè creiem que donar efectiu als inversors és un element clau i que les recompres són un poderós element de generar valor”, va indicar Palavecino.
"El consell decidirà sobre això el gener i ho compartirem amb el mercat”, va indicar. Actualment, el Banc Sabadell reparteix entre els seus accionistes el 60% del seu dividend. A més, té el compromís de distribuir tot el capital CET1 generat per sobre una ràtio del 13%.
Per al període 2024-2025, el banc presidit per Josep Oliu té previst distribuir uns 2.900 milions d'euros, en remuneració als accionistes. Aquesta xifra podria ser finalment superior a causa del fet que quan es va calcular aquesta xifra es tenia en compte un retorn sobre el capital tangible (RoTE) del 12%, mentre que ara està al voltant del 13%.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes