ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
Club Natació: recurs de la pre-candidatura de Claudi Martí davant la Federació Catalana per «irregularitats»
Esports
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
02 de gener de 2017 a
les 20:50
La pre-candidatura de Claudi Martí ha presentat aquest dilluns un recurs d’empara davant el Comitè d’Apel·lació de la Federació Catalana de Natació arran d’un seguit d’irregularitats per part del sr. Miquel Torres en el procés electoral a la presidència del Club Natació Sabadell (CNS). Aquests fets han estat denunciats davant la Junta Electoral i no han rebut resposta en el termini estipulat als Estatuts del Club, la qual cosa ha obligat a aquesta pre-candidatura a demanar la intervenció de l’organisme competent.
En concret, es denuncien els següents fets:
1) La utilització dels mitjans propis del Club per part del sr. Torres per a interessos propis i electoralistes, com ara la utilització de vestimenta del Club per part de l’equip de pre-campanya del sr. Torres per a la captació de vots dels socis com a avals.
2) La publicació i re-publicació a xarxes socials de fotografies del sr. Torres amb esportistes del Club amb finalitats propagandístiques (copa d’Europa del waterpolo femení).
3) La prohibició per part de la Junta Electoral a aquesta pre-candidatura per a la realització d’actes públics i davant dels mitjans de comunicació (sense publicitat electoral ni demanant el vot), la qual cosa atenta contra els drets fonamentals de reunió i d’expressió.
4) La falta de resposta de la Junta Electoral en els terminis establerts davant les reiterades denúncies per escrit sobre pràctiques irregulars per part de la pre-candidatura del sr. Miquel Torres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent